Інформація про доставку та оплату

Шановні клієнти, всі питання, що стосуються оплати, доставки та формування замовлення Ви можете обговорити з нашими консультантами електронною поштою або в телефонному режимі.

Просимо звернути Вашу увагу - МІНІМАЛЬНЕ ЗАМОВЛЕННЯ в нашому магазині становить 200 грн.   


Передоплата . 


Передоплата здійснюється на розрахунковий рахунок ФОП або корпоративну карту Приватбанку. Реквізити консультант висилає СМС або по Вайберу після перевірки та остаточного узгодження Вашого замовлення.

Декупажні карти, зважаючи на величезне розмаїття розмірів і видів, частіше виготовляються на замовлення, тому у виробництво вони запускаються після 100% оплати. Тканини та стрічки ріжуться під розмір замовника також після 100% оплати.

Виставлений рахунок дійсний протягом 3 робочих днів. У разі несплати, бронь знімається. Якщо Вам необхідний більш тривалий термін на оплату, зв'яжіться з нами за телефоном 068-507-73-07 або через пошту craftskrynia@gmail.com


Накладений платіж.


При оплаті товарів післяплатою клієнт додатково оплачує комісію за послуги транспортної компанії з повернення грошей. Оплату за своє замовлення плюс послуги компанії перевізника плюс комісія за повернення грошей оплачуються при отриманні посилки в пункті видачі поштової служби.

Зверніть увагу, при оформленні післяплати, магазин бере заставу в розмірі 200грн. Залишок суми покупець оплачує при отриманні свого замовлення. 

Зверніть увагу, Накладений платіж можливий тільки при доставці через Нову Пошту.

    

 Доставка.


Транспортну компанію Ви вибираєте самостійно на етапі оформлення "кошика".

Після відправки замовлення всі дані, необхідні для отримання посилки, будуть вислані Вам на електронну адресу або Вайбер, СМС.

Терміни доставки визначає транспортна компанія. Зазвичай Укрпошта і Нова пошта здійснюють доставку по території України протягом 1-2 робочих днів. 

Забрати своє замовлення Ви можете в офісі перевізника у Вашому місті. Для отримання посилки необхідно пред'явити паспорт (або водійське посвідчення), назвати номер декларації та оплатити вартість доставки.

Перевірити терміни прибуття і вартість пересилання Ви можете на сайті компанії-перевізника за номером своєї декларації.


      Зверніть увагу! Будь ласка, перевіряйте свої замовлення під час отримання на пункті видачі. Мається на увазі пакування, збереження товарного вигляду і властивостей продукції. Ми впевнені в якості своїх товарів та їх пакування, але можуть бути випадки несумлінного ставлення з боку працівників транспортної компанії. Тим паче, якщо Ви помітили дивне пакування, перепаковане або пом'яте чи рване, обов'язково перевіряйте вміст у пункті видачі в присутності працівника перевізника.   Претензії щодо якості пакування і транспортування без перевірки в пункті видачі пред'явити буде неможливо.    


Повернення товару.


Згідно із Законом України про захист прав споживача, кожен покупець має право на повернення товару протягом 14 днів з моменту купівлі, якщо товар не використовували, він не втратив товарного вигляду і збережено всі етикетки та упаковку.

Для повернення товару покупцеві необхідно заповнити "форму повернення".

Повернення товару належної якості здійснюється за рахунок покупця на відділення Нової пошти, узгоджене з магазином.

Повернення товару неналежної якості або його заміна здійснюється за рахунок магазину.

Також звертаємо Вашу увагу, що Кабінетом міністрів України складено список товарів належної якості, які не підлягають поверненню. Ознайомитися з ним можете за посиланням -https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text .


Приємних Вам покупок.